Prima notă...

     Bună,bună si iar bunăăăă!!! Mă bucur ca ați revenit pe blogg-ul meu!

Azi o să va povestesc despre acel sentiment minunat pe care l-am avut atunci cand am atins prima oară notele acordeonului.

    O singură notă, mai multe sentimente... Prima oară într -un fel,la fel mereu...
Prima oră,prima notă apăsată...Un sentiment de "nu mai pleca niciodată",un sentiment de "te rog,vreau sa fac asta mereu!"...
Deci,mai pe scurt,acel sentiment extraordinar simțit pentru prima oară in viață, dar ce va dăinui toată viața!
Când am atins notele instrumentului,când am solfegiat pentru prima dată pe acesta,am stiut ca asta voi face pentru o lungă perioadă de timp!

Sper ca v-a plăcut ce am scris astăzi si astept sa imi scrieți despre sentimentele voastre aici sau pe Insta (i.am.amyy)! 😘😏
       

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea