Ce înseamnă pentru mine numele acestui blogg!?...

Bună si bine ati revenit pe blogg-ul meu!

   Astăzi am sa va explic ce semnificație are pentru mine numele blogg-ului.
Deci,gandindu-mă la proiectarea acestuia,pe domeniul muzicii,am încercat să caut un nume semnificativ pentru acesta. Apoi au inceput să curgă ideile... La un moment dat,a apărut si numele acestui blogg. 
Dar ce înseamnă,de fapt acest nume pentru mine?!
"Pe tărâmul muzicii" este ,de fapt,un fel de echivalent al expresiei "un colț de Rai",deoarece muzica este ca Raiul! O simți,trăiești in ea,e ca o a doua lume... E un tărâm magic!

Sper ca v-a plăcut postarea de azi si astept sa ma urmăriți in continuare aici,pe Youtube  (Muzica e Totul),dar si pe Instagram,unde va țin la curent cu fiecare postare nou apărută  (i.am.amyy)!!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea