Începutul Meu

,,Pe tărâmul muzicii"
~Începutul meu~

Bună! Eu sunt Ami. Am creat acest website pentru a va împărtăsi experiența minunată trăită atunci când incepi un lucru nou...

Ce a fost nou la mine?! La mine a fost nou faptul că, desi îmi plăcea muzica (dar ca solistă) ,nu m-am gandit ca voi ajunge
sa progresez la un instrument!
Iar acum vine întrebarea pe care presupun ca v-o puneți... Ce intrument?! 

Stiu că ce urmează va fi puțin mai
ciudat... Însă... acordeonul
a fost refugiul meu muzical! Si încă este! Da,adevărat, pare un instrument doar pentru băieți, dar cine a spus ca fetele nu pot face ce fac băieții?! 
La început, nu credeam ca sunt făcută pentru el, dar iata ca m-am inselat si acum face parte din mine. Când spuneam la ce cânt,eram apreciată de adulți,dar mulți colegi au râs...Într -adevăr,poate pe moment m-am simțit oarecum...rusinata,intimidată...dar am învățat să nu mai bag in seamă rautatile! 
Totul ține de psihic...Desi nu pare☺... 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea