Lecția Nr. 3--»Portativul inferior

   Salutare si bine ați revenit pe blogg-ul meu! In lecția de astăzi vom afla mai multe despre portativul inferior,deoarece in postarea anterioară am pomenit de acesta si m-am gândit sa il aprofundez!

 Portativul inferior este folosit in industria acordeonului. Acesta se situează dedesubtul portativului principal. 
Pe portativul inferior se scriu notele in cheia fa. 
   In cheia fa sunt scrise notele basilor de la acordeon.

  •  Basii sunt butoane din partea stângă a acordeonului sau a armonicei. Aceștia sunt apăsați pentru a scoate sunete ce ,,acompaniază" si creionează sunetele scoase de clape(ce se află pe partea dreaptă a instrumentului),transformandu-se intr-o melodie. 


Mulțumesc pentru vizualizarea postarilor mele! Ne vedem data viitoare,cu o noua postare interesantă!
Nu uitați sa ma urmăriți in continuare,aici,pe Instagram (i.am.amyy) si pe Youtube (Muzica E Totul)!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea