Inspirația...

               Bună! Azi m-am gandit sa facem o pauză de la lecții,asa ca vom vorbi despre inspirație. De unde ne inspiram atunci cand ne vin ideile si cat de mult cautam ideea potrivită,veti afla mai jos! ↓


    Inspirația...Un cuvant des intalnit atunci cand trebuie sa facem anumite esee sau proiecte,fie pentru munca,fie pentru scoala... Un cuvant de care ,uneori nu ne-am dori sa dam peste el...
Acesta este un cuvant,care desi,e "greu de găsit",ne ajuta si avem nevoie de el!  La muzicieni,de exemplu,atunci când scriu cantece,ei au nevoie de inspiratie!
   Dar de unde provine?! De ce avem nevoie de el?! Multe întrebări la care,din fericire,putem găsi răspunsuri!

    Inspirația o gasim oriunde. Atunci cand privim cerul,atunci cand poate chiar si mancam,atunci cand vorbim cu cineva...
Inspirația poate consta in versuri,in imagini...O putem folosi ca si artisti,ca si elevi,ca si oameni de afaceri si nu numai! Acest cuvant il regasim mai mereu in ceea ce facem si ne ajuta la fel de mult.
Spre exemplu,mie imi foloseste...aici,pe site;la scoala;asa cum am spus si mai sus,foloseste chiar si atunci cand vorbesti cu cineva... Eu,inspirația mi-o gasesc de peste tot! Chiar si stand!☺

     Dar cat de mult dureaza pana gasim ideea portivita?!
Intr-adevăr,uneori se găsește mai greu,dar undeva,acolo, tot este! Poate dura o zi...Poate dura 2 zile...Poate dura o saptamana! Inspirația e ceva greu de gasit,dar usor de pierdut!
   Nu incetați să vă găsiți inpirația,oricat de greu ar fi!


Ei,dragilor,aceasta a fost postarea pentru ziua de azi! Sper ca v-a placut,si daca vreti sa ma urmariti in continuare,faceți-o! Aici,pe Instagram si Youtube! In curand,o postare cu locatiile web unde ma puteti gasi si urmari! Pe data viitoare!!!! ❤
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea