Ne dedicam într-u-totul...

      Cu totii suntem oameni...Cu totii suntem diferiti! Insa,pe cat de diferiti suntem,pe atat si de asemanatori!
   Un numitor comun este acela ca,atunci cand am ales sa ne dedicam viata muzicii,am stiut ca vom fi pe scena poate chiar in cele mai grele momente din viata! Atunci cand poate ai nostri sunt prin spitale sau cand se duc in Rai...Am stiut ca ,indiferent de situatie,vom bucura inimile oamenilor ! Vom bucura inimile tuturor,caci am muncit mult,dar pentru ca am facut ceea ce ne-a bucurat si noua inimile,am muncit cu drag si spor!
    Chiar si in momente grele,muzica ne-a fost tovarasa si partasa la sentimentele noastre,asa ca ,atunci cand va fi timpul,noi va trebui sa o facem pe ea sa fie auzita,iar fara noi....e imposibil!
  "Destinul e cel care împarte cărtile,dar noi suntem cei care le jucam", spunea cineva...Iata,noi am ales sa jucam cartile in asa fel incat sa ne dedicam intr-u-totul a ceea ce ne face fericiti!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea