De ce noi,ca oameni,am ales muzica?! (special post)

       De ce noi, ca oameni,am ales muzica?! Muzica...subiect de arta...Muzica,subiect de relaxare... Muzica,ca si subiect de o simpla creatie formata din unde sonore placute urechii... Multi incercam sa ii gasim o definitie....Unii o amintesc pe cea din dictionar,iar altii o alcatuiesc cu sufletul!
   Pentru fiecare dintre noi,muzica inseamna cate alt ceva...Pentru unii,muzica este ceva banal,iar pentru altii...VIAȚĂ!!! Ne regasim in ea si incercam sa ne exprimam,deoarece,atunci cand vrem sa spunem ceva si ne este teama de ceea ce vor spune restul sau pur si simplu suntem timizi,muzica ne ofera sprijinul de care avem nevoie,ne ofera simplitate si destainuire...
     Si am auzit multe pareri pro si contra muzicii...Chiar azi am citit un articol mai vechi postat pe un blog...(si citez) "Toti idiotii s-au bagat in muzica"... ,insa...eu as zice altceva! V-ati gandit vreodata,ca pentru unii oameni,versurile cantecelor sunt momente din noi,povesti de viata si lectii de neuitat?! Iar cel care "s-a bagat in muzica",a fost inteligent...pentru ca a ales cu INIMA si a facut ceea ce i-a placut!
Si da,sunt de acord...nu trebuie sa ne placa toate genurile muzicale si/sau toate piesele ,dar...muzica tot muzica ramane!  Ramane tot acel mijloc prin care ne putem readuce cu picioare pe pamant ,uneori sau acel moment care ne poarta pe taramuri care sunt doar vise,alteori... Ramane tot VIAȚĂ!
     Deci tu...ce definitie i-ai da muzicii?! :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea