Lecția nr.4--» Octava

             Bună,iubitori de muzică si bine ati revenit pe blogg! 😉 Așa cum am promis pe pagina mea de Instagram,v-am pregătit o lecție nouă!

       În lecția de azi,vom învăța ce este octava! Probabil ați auzit de ea,mai ales voi,iubitorii de muzica...
   Octava,in general,se folosește mai mult in ramura de soliști a muzicii. Să va explic mai bine!
     În scara muzicală egal temperată ,o octava este împărțită în 12 intervale egale.
   Într-o gamă diatonica,octava cuprinde 8 note consecutive. Aceasta este numită intervalul dintre 2 sunete.
   De exemplu,de la Do la Do(2) este o octava! La fel si de la Re la Re(2)!
    Asa cum am zis,aceasta se folosește mai des in ramura soliștilor,dar se foloseste si la instrumentiști!

       Si ca să fie explicația completă,să definim si GAMA MUZICALĂ!
     Gama muzicală este o serie de note muzicale selectate într-un mod specific dintre notele unei octave. 


     Sper ca v-a fost de folos si această lecție! Dacă încă nu ma urmăriți pe Instagram( i.am.amyy) si Youtube(Muzica E Totul),faceți-o acum! Astept comentariile voastre! Va pup,pe data viitoare! 😘♥





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea