Încrederea de sine...

     Bună,dragii mei! Azi vom lasa puțin la o parte lecțiile si vom vorbi despre increderea de sine!
     Cât de greu o acumulează unele persoane si ce trebuie sa faci ca sa o ai si tu,vom afla in spusele de azi!

     Încrederea de sine este ceva ce trebuie purtat cu noi tot timpul! Este ca familia ce ne spune o vorbă bună atunci cand suntem triști...adica,mereu acolo!
    Dragii mei,încrederea nu este doar un sentiment,ci este un sentiment pe care trebuie sa il simtim mereu! Atunci cand crezi ca nu vei putea,gândește-te ca mereu exista si ceva pentru tine,gândește-te ca poți,ca vei reuși! Nu contează cat de tristi suntem intr-un anumit moment...Contează ca,chiar daca nu e cineva lângă noi sa ne ridice moralul,trebuie sa ni-l ridicam singuri... Asta înseamnă sa fi increzator! Sa visezi,sa speri si intr-un final,sa ajungi acolo!
Credeți-ma ,ca fără nici macar un strop de incredere,nu reușești prea multe! Poate  ca,involuntar,o anumita persoană îți spune ceva ce te poate descuraja,iar atunci riști sa te moleşeşti,sa nu mai fi tu...Sa fi lipsit de incredere! Nu! Nu e corect asa! Asa ca aplicam ceea ce am spus mai sus! Visează...Speră...Ajunge la țelul tău cu orice preț! Nu lăsa pe nimeni sa te doboare!
Fi tu!!! 

     Ei,scumpii mei,sper ca si azi am reușit sa va transmit ceva din mine! Dacă doriți sa vedeți si mai multe postari, va rog sa ma urmăriți in continuare! Urmăriți-ma si pe pagina mea de Instagram i.am.amyy .
Va pup,astept parerile vostre si va astept sa urmăriți si urmatoarele postari ! 😏

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea