„Lasati arta sa ne-mbrace”

  Privesc de mai bine de 10 minute aceasta „foaie alba” si am atatea si totodata nimic de spus. Poate uneori gandim prea mult cuvintele care ar trebui sa curga ca vopseaua pe hartie,stergem prea multe jumatati de povesti... Uneori e bine sa mergem pana la capat,alteori nu. Depunem sacrificii si totodata nimic,ne speriem de ceva ce nu isi va gasi raspuns daca nu va fi testat. Multe intrebari la care nu gasim raspuns si prea putine vise indeplinite. 
    Uneori ne pierdem pe noi si redescoperim o alta varianta de-a nostra,poate una mai buna. Alteori,ne pastram si mai iesim din cand in cand din zona de comfort. O viata avem,fie ea formata din 40 de ani pentru unii sau de 80 (mai mult sau mai putin) pentru altii... Toti au un singur obiectiv: sa-si traiasca viata si sa-si indeplineasca visele.  Suntem prea preocupati de intrebari cumplite ,carora raspunsuri nu le vor fi gasite din cauza fricii. 
Sunt zile in care ai vrea sa scapi de tot si pur si simplu sa stai degeaba. Stai...o zi,doua,trei...vine a patra si te trezeste cineva la realitate si te intorci la acelasi stil de viata. Muncesti,tragi cu dintii de tine si urci la deal. Acolo depinde doar de tine daca vei putea merge mai departe sau vei cadea la vale. 
Aud mereu expresia: „o sa-ti pierzi trenul! ”. Dar cine a spus ca acela e singurul tren care ajunge la acea destinatie? Si daca nu mai e niciunul,merg pe jos,dar ajung acolo! Important este sa iti doresti si sa speri,caci pe restul, le formezi pe drum. Fie ca ajungi azi acolo,fie ca maine,important este sa o faci si sa pui virgula in loc de punct atunci cand ai obosit. Mereu am avut teama ca daca imi pierd ocazia ,imi pierd viitorul. Insa acum am realizat ca daca traim cu frica,putem pierde mult mai multe decat ne putem imagina. „Si o sa evadez mereu,atunci cand ma simt nesigura si speriata,in muzica. O sa-mi construiesc globul meu de cristal si o sa fac o lume in care totul va deveni realitate si o sa reusesc”. Toti vom reusi,insa atunci cand vine timpul. Corect, „Dumnezeu iti da,dar nu-ti baga in traista”. Daca nu imi baga el in traista,imi voi pune eu un strop de curaj si voi culege pe rand fiecare ingredient . 
      „Se rup juraminte ,cand vezi cat este de simplu sa pleci”,asa ca tu ramai! Schimba ceva pentru tine,trage tare,lupta,vei ajunge in varf!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea