Lecția nr.23--> Relația profesor-elev

      Am catalogat această postare "lecție" deoarece,până la urmă,a avea acea "chimie", acea lejeritate intre relatia profesor-elev,poate fi ceva din care invatam.
   De ce spun acest lucru...?! Poate,pe viitor,cineva care citeste acum aceste simple cuvinte asternute aici,va fi profesor...Si nu ma refer doar la profesorii de muzica,ci si la toti ceilalti....Dacă tu,cel ce vei fi profesor,nu iți faci elevul sa vină de drag la ora ta,degeaba te numesti profesor! Inteligenta pe care o ai nu este de ajuns! De ce?! Acel copil ce iti vine la ora,poate fi mai mult decat un simplu copil...Se poate gandi la ceea ce poate ajunge,cu ajutorul tau,profesorule!
    Si eu,bineinteles,am un profesor pe care niciodata nu il voi uita... Profesorul meu de muzica! Pot spune ca am avut un noroc imens,afland de dumnealui. De fiecare data cand merg la ora,stiu ca ,chiar daca nu am cea mai buna starea a mea,ma voi intoarce de acolo de 10 ori mai fericita. De ce?! Pentru ca stie cum sa imi arate calea spre o cariera promitatoare,dar nu oricum...ci cu inima!
   Nu trebuie sa ne judecam profesorii pentru ceea ce au,ci pentru ceea ce sunt! Pot spune doar ca,daca vorbim despre cazul meu,am un profesor de nota 10000. Si nu glumesc! Acesta ar trebui sa fie sentimentul tuturor cand mergem la cate-o ora...Sa stim ca va fi cineva acolo ce va sti sa si râdă cu noi,dar sa ne si învețe...
   Daca am invata din povesti am deveni mai ințelepți,nu credeți?! 😉
  Ah...si era sa uit ceva! "Nu vă amăgiți cu prezentul,salvați-vă în viitor!" (Tudor Chirila, "Scrisoare catre liceeni") 😊

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea