Dorința de a merge mai departe

       Am intâlnit persoane puternice,ce merg mai departe indiferent de situație ... Am intâlnit,însă,si persoane delăsătoare ce la un impact puternic cu emotiile si întamplările mai putin placute,renunta la tot!
   Am vazut cazuri in care persoane cu boli sau chiar anumite dizabilități,nu au renunțat pentru nimic la visul lor,făcând tot ce le-a stat in putință. Aici vorbim deja despre DORINȚA DE A MERGE MAI DEPARTE! O dorinta ce le-a dat puterea de a sta in fata bolilor,fiind purtati pe o insula pustie,pe note muzicale...
   Si da,intampinam multe dificultati in viata de zi cu zi,putem fi chiar victime ale fenomenului Bullying,fiind jicniti si luati in bataie de joc,dar asa cum am tot spus-o si voi continua sa o spun,acest lucru nu conteaza mai mult decat noi,decat visul nostru,decat dorinta... 
   Da...facem greseli,NU avem ardoarea de a merge mai departe,nu avem DORINȚA necesara pentru a face ceea ce ne dorim...din pacate...
Ne facem una cu intimidarea,in loc sa fim una cu muzica! Ne facem una cu dezastrul,in loc sa fim una cu trimful...dar asta,doar pentru ca vrem noi! Daca am avea curajul de a primi ca pe un compliment ciudat spusele necuviincioase si in bataie de joc despre noi,despre ceea ce facem,am putea dobandi dorinta,ardoarea de a merge mai departe si de a fi cine vrem sa fim!
   Suntem un izvor de sentimente purtati pe meleaguri muzicale...Si ne umplem lumea de fantome ,in loc de sentimente intruchipate-n oameni...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea