Sacrificiu...

Muzica înseamnă sacrificiu...Nu ajungi ușor la succes,cel puțin nu peste noapte! Nu pocnim din degete si gata,suntem faimoși! Doar exersand si progresand în fiecare zi avem șanse de a ne clădi propriul succes.
   Muzica,cred ca e singurul prieten care ne arată de fapt cum este viața. Ne arată acest fapt punandu-ne la sacrificiu.
Sa canti ore intregi în fiecare zi doar pentru a fi tu cel mai bun,sa obosesti si sa spui "inca 10 minute!",sa te gândești ca daca renunți acum vei fi doar un laș... Sacrificiu este acela sa te doară mâinile dupa ce ai cântat 2-3 ore (sau mai mult) pe zi si sa spui "Doar așa pot ajunge si eu ca el/ea". La un moment dat te obișnuiești,doar ca nu e neapărat vorba de obișnuinta! Daca faci un lucru din inima,care iti place,nu va mai fi la fel de greu.
Multi copii care își încep activitatea muzicală încă din copilărie,nu prea mai au acea zisă copilărie. Oarecum,e bine. În viitor,când vor vedea roadele acelor ore în care stăteau închiși în casă și cântau ,vor realiza ca acele zile le-au clădit viața.
 Stiti cum se spune,e mai usor sa vorbesti despre alții! Daca ma întrebați pe mine ,încă nu am avut acel moment în care sa ma intreb "Unde e viața mea de copil?!" . Am avut mâna liberă sa pot alege,însă acum imi dau seama ca nu ajungi nicăieri așteptând. Nu spun ca nu am muncit,din contra,dar nu suficient! Însă pot spune cu certitudine un lucru: Daca noi nu ne ajutam pentru a ne clădi viitorul,nici viitorul nu ne bate la ușă.
Ca sa fi cel mai bun,te sacrifici!Muncești din ce in ce mai mult lăsând balta alte lucruri.
 Eu am ales sa fac o schimbare în bine,muncind mai mult si ajutandu-mă. Tu?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea