De ce muzica?!

       Salutare, dragii mei!!! Ei bine,dupa ultima postare ,m-am gandit ca la urmatoarea sa nu mai fac lectie,ci sa va spun de ce muzica este pentru mine un hobby,un refugiu si poate si o forma de trai,mai tarziu...

      Nu stiu sigur de ce mi-a placut atat de mult muzica! Insa stiu ca de mica,inca de la gradinita,aveam acel...har...acel ceva pentru acest domeniu! Imi placea mult sa cant...Mereu! La serbari,acasa,iar acum....tot timpul!
  Usor,usor,cu timpul,am realizat ca vocatia mea este muzica si ca nu ma pot desparti de aceasta!         Cand am hotarat ca trebuie sa fac un curs de muzica,am inceput cu canto-ul...Era frumos si ma bucur ca am mai perfectionat vocea prin aceasta pricina! Iar acum,iata-ma,practic de 3 ani si ceva de zile acordeon!
Asa cum spuneam si in primele mele postari,nu e tocami usor! Exista momente cand ai vrea sa te lasi,insa va spun,sunt mandra ca nu am recurs la asa ceva,deoarece sunt minoritati care ne induc aceasta stare de abandon,care care nu se merita! Si va sfatuiesc si pe voi ca,atunci cand aveti momente grele,sa nu uitati ca nimic nu se compara cu ceea ce ne place si cu ceea pentru ce suntem facuti! Iar prin acest blog,chiar asta imi propun  sa fac! Sa dau speranta si putere in cei ce cred ca nu au...sa invat si sa va invat!

         Sper ca va regasiti in ceea ce scriu si va multumesc ca ma urmariti! Va astept incontinuare pe blog,dar si pe contul meu de instagram(i.am.amyy) ! Va pup si aveti grija de ceea ce va place! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Lectia nr 11-->Tonul,Semitonul

Lecția nr.9-->Diezul,bemolul si becarul

Lectia nr 13--> Tonalitatea